Традиції.Стандарти. Кліше VS Новації. Прогрес. 07.02.2015

Виявили, що:

  1. кліше створюємо для популяризації традицій та/або стандартів, бо вони дозволяють швидше та простіше доносити інформацію. І надалі кліше витісняють традиції та стандарти водночас з тим, що «каструють» думку – знищують підвалини ефективності праці так само як визрівання середнього класу та еліти з усієї сукупності народу;
  2. історія свідчить, що далеко не кожна новація спричиняє прогрес. Багато новацій спричиняли регрес та невідновлювальні втрати, хоча аргументовані були саме прогресом;
  3. прогрес – асиміляція нового, його застосування, рух уперед – втрачає сенс, якщо погіршує якість життя майбутніх поколінь. Зв’язок поколінь – це ознака традиції. Тоді традиції зумовлюють прогрес всупереч твердженням нігілістів про зворотнє;
  4. більш організований розуміє та розвиває традиції відповідно до поточного розвитку людства, і саме тому він здатен творити новації та прогрес;
  5. менш організований мислить кліше – і тому йому можна скинути кризу, зігравши на сентиментах про “краще завтра”;
  6. два найшкідливіші поточні кліше: «скрізь краще, ніж у нас», «будь простішим»;
  7. прогрес спрямований на покращення якості життя – і досі новації робили або «навпомацки», постфактум оцінюючи збитки для якості життя, або свідомо підміняючи стандарти та традиції кліше;
  8. нілігістичне відмітання традицій та бунт проти стандартів є неусвідомленим спротивом перетворенню їх на кліше, запит на новації, які відновлюють відповідність традицій та стандартів новітньому розвитку людства з найкращим впливом на середовище життя;
  9. сучасний «більш організований» вчиться моделювати наслідки рішень, скидаючи власні кризи на «менш організованого», хоча багатофакторний аналіз дав би ті самі відповіді поза трикутника Карпмана;
  10. найцінніші для високої організованості традиції: держава як захисник народу та його території, династія як наслідування моделі поведінки з можливою зміною поля діяльності, родина як вміння вибудовувати стосунки з іншим, діалог як спосіб створення та зміцнення зв’язку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*