Інтенсивне яскраве життя: виснаження VS розвиток. 20.08.14

Знайомство почалося з цікавого факту: завсідниками простору, які зацікавились темою та стали учасниками зустрічі, виявилися чоловіки, а жінки були у Фройд кафе вперше, і теж зацікавились саме темою, підтягнувши з собою товаришок.

Також цікавим для аналізу є те, що принесли з собою у вигляді запитань та запитів:

  1. баланс между лишней деятельностью и мышлением, и полезными;
  2. отделять зерна от плевел – что первично, что вторично;
  3. как не перегружать себя – могут ли роли оказаться ключом;
  4. эффективность и выход на новый уровень;
  5. почему я не всегда могу сам отделить полезное от излишнего – и как наверняка отделить не самое полезное,
  6. как прийти к яркой жизни, переступив страхи и сдерживающие факторы, настроиться на позитив – получить инструменты.

Перед тим, як презентувати та обговорювати авторську модель рольового балансу 7х7 – з базових та похідних ролей, їх впливу на ресурсність та реалізованість – з’ясували власне розуміння соціальної ролі, та вийшли на усвідомленість як умову нарощування соціального у людській природі відносно біологічного.

Далі співставили, як і обіцяли в анонсі, роль, маску, гру, маніпуляцію, соціалізацію, виснаження та розвиток.

Знахідки групи стосовно стану гри та стосунків ролі з маскою гідні окремого есе, тому зосереджуся на підсумках – і пропоную співставити їх із запитами, які привели на зустріч:

  1. для повторного запалу на сходження повертатися до реалізації базових ролей, заряджаючись енергією від них;
  2. співставлення ролей, масок, гри – інструмент для відповіді на запитання, як дозволити собі яскраве життя, налаштуватись на позитив;
  3. пізнання через гру, гра як шлях розвитку – просуває до ефективності;
  4. концентрація на похідних ролях на фоні ігнорування базових як причина виснаження – свіжа ідея і добре обміркована, структурована, і тому викликає бажання додатково обміркувати та застосувати до свого життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*