Маніпуляції VS Управління. 05.03.16

Кліше про батіг та пряник було, серед іншого, у центрі уваги верзусу на тему маніпуляцій на відміну від управління, з якого розпочато програму верзусів 2016.

Чому так? Хоча б тому, що це кліше блокує рух у напрямку управління, замикаючи у парадигмі маніпулювання, якими б не були доводи розуму на користь управління.

Наприклад, автор індивідуального запиту “уточнити межу між маніпуляцією та управлінням, бо маніпуляція відбувається з примусом і односторонньою вигодою, а управління забезпечує спільну працю на один результат” водночас переконаний, що “наймані працівники нижчої ланки такі – ухиляються від праці, бо мені, звичайно, цікаво, щоб фірма розвивалась, але я б цього не відчув”.

Хоча, коли рефлексія триває, то виявляється, що “Знайомі творчі люди включаються в процес – і проходить втома.
Масажист знайомий працює, бо цікаво. Міг би і за менші гроші працювати. Сам шукає інформацію для роботи.
Я люблю фізичну працю у батьків та доглядати за машиною, бо тоді відчуваю, що працюю на себе, повністю контролюю процес”.

Аналіз особистих вразливих сторін, що перетворюють на жертву маніпуляцій або на маніпулятора показав їх співпадіння.

У групі від 5 березня такими вразливими місцями визнано квапливість та зверхність. Саме на них тиснучи, збурюють фрустрацію, у відповідь на яку вказують на “єдину надію”, здійснюючи психологічний примус, що позбавляє людину власної волі.

У якості “антидоту” віднайшли три кроки:

  1. Змінити своє сприйняття людей, навчитись довіряти. Базова довіра змінить спілкування з людьми, а тому перестану втрачати контакти, можливості, дотик до нових світів. Також варто навчитись довіряти собі, побороти сумніви в тому, що можу сам на себе покластися, тобто навчитись керувати собою. Краще керувати собою вдасться, коли визначу свої вразливі місця та стереотипи.
  2. Досліджувати та формувати спільні погляди на життя.
  3. Розвивати мою зацікавленість в людині, з якою спів дію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*